Thursday 8 March 2012

Biodata Aiman Hakim Ridza . Hero Vanilla Coklat .


Drama Vanilla Coklat semakin hari semakin di minati bukan saja dari kalangan remaja bahkan juga golongan dewasa. Kehadiran pelakon baru Aiman Hakim Ridza yang pernah memasuki rancangan Mentor semakin lama semakin di kenali menerusi drama Vanilla Coklat itu sendiri. Di bawah ini ada terselit dua gambar Aiman Hakim Ridzadan di ikuti pula dengan biodatanya sekali..





Nama Penuh : Aiman Hakim bin Ridza Abdoh
Tarikh Lahir : 17 Januari 1989
Tempat Lahir : Johor Bahru
Umur : 23 Tahun

Jemput lawat blog kami yang lain : Dapatkan ubat kencing manis (klik sini) hanya Rm 65 sahaja. =) Dijamin keberkesanan. Kencing manis pasti pulih. =)

Manakala jika ada yang berminat untuk dapatkan Serum Vgrip (try tgk sini), hanya Rm 130 je. Murah2.. Vgrip memang terbaik!

Sejak dari lahir Aiman tinggal di johor sehinggalah tahun 1990. Kemudian, dia berpindah ke Pulau Pinang hingga 1994. Bermula tahun 1994 dia menetap di Shah Alam dan Subang Jaya.

Selain mempunyai bakat nyanyian, Aiman juga merupakan seorang yang aktif bermain bola sepak. Aiman pernah menjadi kapten pasukan dan mewakili Selangor dalam Kejohanan Bola Sepak Sekolah Rendah Malaysia pada tahun 2001 ketika usianya 12 tahun.



Pada tahun 2004 dan 2005, Aiman banyak bermain bagi mewakili Malaysia dalam Youth World Cup Under 17 (FIFA) di Tokyo. Banyak lagi pertandingan-pertandingan bola sepak bawah 17 tahun diwakili oleh Aiman untuk mengharumkan nama Malaysia seperti di Bangkok, Jakarta, Hong Kong dan lain-lain.

Pengalaman yang paling tidak dapat dilupakan ialah apabila dia bermain bola sepak bersama pasukan Bayern Munich..

1 comment:

  1. owh.. suara ok, boleh nyanyi, football player, muka hensem.. confirm ramai peminat nie

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...