Thursday 22 December 2011

Tuan Guru Nik Aziz Kena serangan jantung!











Berita yang menggemparkan buat pencinta dan pengikut arena politik tanah air apabila Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Aziz Nik Mat dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi, ICU Hospital Pakar Perdana, Kota Bharu, pagi tadi akibat diserang sakit jantung.

Menurut Timbalan Menteri Besar Kelantan, Ahmad Yaakob, Datuk Nik Aziz dikejarkan dengan ambulans ke hospital jam 6.30 pagi.


Antara yang melawat Datuk Nik Aziz petang tadi, Raja Perempuan Kelantan, Tengku Anis Tengku Abdul Hamid .

Turut menziarahi, Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Mustapa Mohamed yang juga Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan.


Walau apa pun, tidak kira penyokong atau pengikut parti politik kerajaan mahupun pembangkang sama-samalah kita sedekahkan doa agarkan beliau sembuh seperti sediakala.-Penulissenja

Sharekan Kepada Semua Orang Maklumat Ini Untuk Keberkatan Doa Semua Rakyat Jelata Agar Tok Guru Dapat Sembuh Kembali….AMIN







Sumber : http://blog.hafizcyber.com/2011/12/23/tuan-guru-nik-aziz-nazak-akibat-serangan-jantung/

8 comments:

  1. Semoga beliau cepat sembuh. Amin.

    ReplyDelete
  2. Assalam. Moga Tok Guru cpt sembuh. Amin :(

    ReplyDelete
  3. salam,berita ni dah lama dan gambar yg dipaparkan adalah dalam beberapa tahun lepas masa era perdana menteri Abdullah badwi. Tok guru kelihatan sihat dan baru selesai menyampaikan khutbah jumaat sebentar tadi di masjid dekat cherang, kb,untuk gambar tok guru terbaru sila lihat di fb ini https://www.facebook.com/rizaltahir :-)

    ReplyDelete
  4. semoga cepat sembuh,anjurkan mengonsumsi XAMthone plus setiap hari

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...