Tuesday 6 December 2011

Hantu adalah kawan...??





*gambar hiasan semata-mata.


Semalam, kecoh satu asrama lelaki di sebuah institut pengajian tinggi di utara tanah air. Nak tahu kenapa..? Sebab ada khabar angin yang tersebar mengatakan hantu pocong selalu berkeliaran di asrama mereka. Hrmm, menurut satu sumber yang boleh digunapakai dikatakan pocong berkenaan selalu mucul sekitar jam 3 pagi. Dan kebiasaannya pocong ini boleh ditemui dengan jelas di jejantas yang terdapat di bahagian tepi bangunan asrama yang terletak berhampiran bukit. Seorang penuntut yang pernah terserempak dengan hantu berbalut kain putih ini berkata sebenar pocong yang berkeliaran di asrama mereka ini kesunyian dan sedang mencari teman untuk menemani pocong tersebut kerana si pocong itu berasa amat sunyi melompat ke hulu ke hilir berseorangan....*entah macam mana dia dapatt tahu entah..

Sebenarnya, anda yang membaca artikel ini tertipu je. Mana ada dalam dunia hari benda-benda macam ni berlaku. Takkan berani la anak-anak muda sekarang berhadapan dengan benda tahyul ni. Mau je pengsan kalau terserempak dengan si pocong itu...:)

cerita ini di-edit kerana mahu pembaca bayangkan peristiwa sebenar dan bersedia fizikal dan menntal untuk menghadapi situasi sama sekiranya anda bertuah bertemu dengan si POCONG....hehehe..

lepak sambil layan rock kapak$

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...